Blött blött blött

Jag har varit borta med Millisen på dagis precis och klädde mig sååå FEL!! Pga lite dimma så såg det superkallt ut så jag pälsade på mig 3 tröjor, varav en ullpolo, och sen pälsjacka ovanpå dessa tre. Hade även uggs med vanliga sockar och extra raggsockar. Big mistake!! Det var kokhett så jag svettades till och med, jag som aldrig gör det. Och sen så var det så blött på marken pga all slask (hatar slask) så det blötte igenom allt som var. Usch!! Behöver verkligen nya vinterskor känner jag Några som verkligen står emot. Är det blött ute nu så har jag bara mina fordrade gummistövlar, men skulle vilja ha några andra med. Dom är inte speciellt varma alls eftersom det bara är lite mysludd i dom. Men... dom står emot vätan i alla fall Även om det inte känns så jämt ;)

Är inte slask det värsta "vädret" som finns?? Vad skall man ha för skor/kängor??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: modern

Ja du vad ska man ha för skor. Stövlar tänkte jag först men stövlar är ju så himla hala att gå med och inte så snyggt heller men...Nu ska det väl bli kallare och snöa mer tror jag i alla fall.

2009-12-15 @ 19:26:30
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback