Buhuhuhu...

Nu är våran fina gran inte så fin längre. Terroristen fick för sig att kramar granen och håll på att få hela över sig. Vi lyckades lyfta upp den igen, men nu får jag den inte rak. Har varit i VBG och THN hela dagen och är grymt trött och det första hon gör är att sabba granen, som jag dessutom hade köpt extra fina nya kulor till idag med... *Grrrr* Missen i ögat blev jag ju=(


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Förlåt, men jag kan inte låta bli att fnissa lite... :)

Min terrorist nöjer sig faktiskt med att rycka loss kulorna och sparka boll med dem. Än så länge... Vi får väl se på julafton när Viktors bägge små ligister ska vara här oxå. ;)

2009-12-22 @ 20:22:25
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Evelyn

Det var en vass och taggig kram att få=) Du kommer att skratta åt det nästa jul. Du får köpa en mer kramvänlig gran - finns ju dem i garn!lol

2009-12-22 @ 21:19:12
Postat av: Modern

haha. Ja du....

2009-12-22 @ 22:46:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback