Dagens improvisation

Idag så hade jag verkligen ingen aning om vad jag skulle bjuda på när mina fina kom på besök, men jag hade tänkt mig bacon och broccolipaj. Dessvärre så hade jag ingen broccoli och Milla sov så jag fick improvisera lite...



Det blev en paj med bacon, strimlade morotsstavar, haricon verts, fetaost, purjolök och dill. Lite grädde och svartpeppar på det med gjorde susen. Jättegod blev den med. Prövade även att byta ut lite av mjölet mot havregryn som jag alltid brukar göra när jag gör smulpaj, och det gick riktigt bra även här =) Att rekommendera faktiskt!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

den var dessutom super god

2009-12-10 @ 08:12:46
Postat av: lindanoremalm

den var dessutom super god

2009-12-10 @ 08:13:27
Postat av: modern

Den såg god ut!!

2009-12-10 @ 21:41:46
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback