Jag är skadad

Jag får springa runt med bandage... Jag kan knappt röra tre av mina fingrar på högerhanden. Igår när jag var på Överby så bara det sprack till i handen på mig. Det kom från ingenstans och det kändes som om någonting exploderade i min hand och strålade ner i handleden. Skitläskigt var det!! Antagligen fick jag någon liten spricka eller nåt när jag ramlade på isen i förra veckan som nu har flyttat på sig. Ont som fasen gör det stundtals och man känner sig verkligen handikappad när man inte kan använda högerhanden ordentligt...
Men men... Det gör ingenting för det. I morgon är det julafton (egentligen om bara 2 minuter) och dagen kommer att bli helt fantastisk. Jag kommer vara omringad av alla jag älskar (inte riktigt alla men...) och jag tror verkligen att allt kommer att vara lika perfekt som alltid. Mina underbara vackra barn, min fina familj/släkt och en stämning som inte ens kan mätas... *LÄNGTAR*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Aj aj aj!! Din stackare =(

Hoppas att du blir bättre snart.

Julkramar i massor till dig <3

2009-12-24 @ 10:45:21
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Modern

Ush. Hoppas du får en bra julafton trots skada. Då kan alla passa upp dej!!! hihi

2009-12-24 @ 11:27:29
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: rebecca

aj aj aj. god jul iaf!!!!!! :D

2009-12-24 @ 12:56:24
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: bror

men det är ingen som tycker synd om dig ring läkarn

2009-12-27 @ 15:54:24

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback