Flååååt...

Är usel just nu, jag vet. Men jag hinner verkligen inte!! Jag skall inte ens skriva ut hur många timmar som jag jobbar denna veckan, sen har jag x antal timmar i skolan och sen flera möten på det, på jobbet och på barnens skola/dagis. Det är inte optimalt om man säger så, men som jag sagt förut... Det blir bättre i januari och jag får bara bita ihop det här sista.

Frugan... Lovar att uppdatera mer efter att jag kommit hem ikväll. Är bara hemma och vänder.

Och Katta... Lovar att jag skall göra klart din design så snart jag hinner. Det skall med ske idag hoppas jag!! 

Men det är trevligt att se att så många tittar in ändå, trots att bloggen kommer lite i skymundan just nu. Men nästa vecka börjar det redan lätta så då skall jag nog hinna ifatt med livet lite, även bloggandet. 

Massa tankar och kramar... 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

jag märker det=( ha ha- puss

2009-12-14 @ 21:45:36
Postat av: Laila

Men lilla gumman...TA DET LUGNT!!!!!!

Jag tror nog att det finns fler än jag som tycker att du och din famlij kommer i första hand och bloggen tar du när du har tid!

Passa på att vila lite också så att du orkar med allt!



Massa kramar till er!

2009-12-14 @ 23:51:10
URL: http://www.liannsinredning.se
Postat av: Charlotte

härligt,vi saknar dig vettu ;)

2009-12-15 @ 09:38:04
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback