Good evening mates

Jag sitter på jobbet och lyssnar på rock på repeat. Samma låt om och om igen... Och nej, jag har inte valt att göra det, men ibland så bli det så ändå ;) I morgon skall det inhandlas pyssel för jag tyckte att barnen skulle få göra sina egna julkort och det tycker ju även personalen KUL =) Jag behöver inte berätta från vem det förslaget kom va??

Vad gör mina vänner jag är och sliter på jobbet?? ;) Jag känner mig redan lite bättre i inflammationen... Och självklart hittade jag ingen tejp hemma, annars skulle jag ju tagit det. Men plastfolie gick bra det med. Nya modet är det ju... Har ni inte hört det??

Kössss.  

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

sket snyggt ^^

2009-12-04 @ 20:46:31
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Hahahaha... Eller hur?! ;)

2009-12-04 @ 21:13:40
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback