Jag är sen...

Något sen var jag i år... Alla julkorten var klara och frimärken inköpta, men IDAG kom dom iväg på lådan. Så mina hjärtan... Det kommer!! Kanske framåt nyår eller så om vi har otur, men det kommer. Förhoppningsvis i alla fall ;) En hade jag inte adressen till och hon fanns inte med på Eniro så jag körde en egen liten testvariant. Undrar om det kommer fram. Jag gjorde ett i alla fall och skickade minsann iväg det med ;)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ~Mezzie~

Wow vad duktig du är =) Här kom inga kort alls iväg :-S Men mina föräldrar ch mina närmsta får ett på julafton iallafall...

Och bättre sent än aldrig passar ju fint ;-9

Bästa lördagen på dej gumman!

Kram kram

2009-12-19 @ 09:00:29
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback