Jag vet, jag vet, jag vet...

Det blev en lång paus, men det var min enda lediga dag på hela veckan och jag ville verkligen utnyttja dem till max och spendera den tillsammans med mina fina ♥ Jag gick ju bort till min darling Kerstin och åt frulle där. Barnen lekte och stojjade, medan vi tjattrade och hade det gott. Dom är ett riktigt radarpar Melvin och Milla. Underbara små skönheter...

Vackraste som finns ♥

Det var så julemysigt hemma hos raringarna och dom hade redan fått upp sin gran. En stor fin gran som nästan såg ut som en kungsgran. Jag är annars inte så förtjust i stora granar, men denna var alldeles lagom pyntad och vacker. Gillar inte när något ser pråligt ut och det gjorde verkligen inte denna. I år så skall vi ha gran hemma med. Vi hoppade det förra året i och med Milla, men i år så får vi hoppas att den får stå fin här hemma. Värre blir det nog med Elton. Men gran skall det vara så Ni får hålla tummarna för att den inte rivs ner. Däremot blir den inte lika stor som Kerstins. Jag gillar dom lite mindre. Tycker att de små är mycket charmigare ♥
Såååå MYSIGT hade vi det och runt 12 gick vi hem och la Oss och sov Milla och jag. I två härliga timmar. Dunderförkyld är jag så nu behöver jag min sömn än mer...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Krya på dej.

2009-12-18 @ 20:24:59
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback