Julgran

Jag tror faktiskt att jag vill ha en julgran i år!! Hade inte det förra året, men i år borde Milla klara av det tycker jag. Annars får vi helt enkelt passa henne mer noggrant, för gran vill jag ha. Ja, så får det bli!! Och en massa fina kulor med vill jag införskaffa. Har en del, men har aldrig riktigt känt så där mycket för mitt julgranspynt. Inte som jag gör för Mammas och Pappas och så vill jag ju känna även hemma  


http://picturesofdecoratedchristmastrees.com/images/christmas_tree_2.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Åååh, jag vill också julpynta o ha julgran!! :)

Men inte så stor ide när man ska börja packa inom kort..får komma till dig o få lite julkänsla ist ;)

2009-12-02 @ 01:11:16
Postat av: madde

Skulle också vilja ha julgran i år men jag vågar inte! Akeel är alldeles för galen för att en gran skulle få vara ifred, men nästa år går det nog förhoppningsvis!



Kram

2009-12-02 @ 17:58:10
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback