Pissskitvägar och plogh**veten

Jag hatar verkligen att köra bil i detta väder. Isgata på vägarna och man kan hålla ca 70 km/tim på motorvägarna om man vill överleva. Kul?? - Inte speciellt!! Och det senaste dygnet har jag varit tvungen att köra bil i ca 10 timmar... *HATA HATA HATA* Ni vill inte veta hur många av de timmarna som vi suttit fast i drivor och inte kunnat ta Oss någonstans. För tror Ni att någon plogjävel kommer och plogar pordentligt?? - Noooooo!! *Grrr* Jag har sovit 2 (!!!) timmar inatt med till råga på allt. Jag som behöver minst 8, gärna 10-12. Och som grädde på moset fick jag precis ett glas vatten över mig... Kattjävel!! Tror detta var allt för nu... Jag är inte på världens bästa humör, om det nu var någon som missade det??!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Skönt att höra någon annan gnälla än jag!! Jag har haft en bil utanför mitt hus alldeles utanför mitt hus i tre dagar helt igenisad. Så kommer då plogen och killen frågar om det är min bil. Nej säger jag fasen vad synd sa han för annars kunde jag tagit hela din trottoar och plogat så hade du sluppit skotta!! Fan så nu bara för det fick jag inte plogat utan fick själv stå och skotta en väg på trottoaren. Grrr fan för den djäveln som äger den....

2009-12-28 @ 21:35:26
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Gaaaah Förstår attt du blev sne :/

2009-12-30 @ 10:53:25
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback