Sjuk trött

Jag är helt färdig verkligen... Slutade ju vid 16 men innan jag hade hämtat barn och kommit innanför dörren så var klockan 17. Shit, vad underbart det var att få koma hem till kärlekarna. Har saknat dom något enormt. I morgon så skall jag vara på jobbet mellan klockan 09:00-18:00. Klockan 18 börjar min föreläsning så morgondagen är fullt upp tills klockan 21 :/ Känner att jag behöver sova och bara få vara lite, men denna veckan är fullspäckad så jag slänger in handduken redan nu. Så illa fall kroppen är relativt utvilad i morgon. Först och främst kvälle med Raz 

Förresten... Jag har skickat in min jämställshetsplan nu. Tror att den blev grym. Hoppas det i alla fall!! Fjorton hela sidor slutade det på...

*PUSTAR är lättnadspust över att det är över* 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

det kommer gå bra imorrn med alla måsten, fast du kommer nog sakna din söta. vi ses pusss

2009-12-06 @ 20:04:49
Postat av: modern

Sov så gott min vän. Imorgon har huudet fått vila lite och du är piggare.

2009-12-06 @ 21:56:29
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Åh hoppas det går super idag själv somnade jag hrmm framåt halv åtta igår kväll vaknade här halv sju och trodde det var kväll?!

Haha, så går det när barnen ska nattas...

Bästa dagen på dej!

Kram kram

2009-12-07 @ 07:18:39
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback