Tiden är inte riktigt på min sida

Denna dagen har gått snuskigt fort tycker jag. Visst har jag hunnit med en hel del, men det har inte riktigt känts som om jag är ledig. Antagligen beror det väl på att jag jobbade tills i morse och bara sov 4 timmar inatt?? Bra gick det i alla fall och det var skönt att få gå bredvid Sara en dag när jag skall börja med helt nya pass som kräver precission och tydlighet enda ut i fingerspetsarna. Sara är min ena gruppchef och hom är fantastisk. Sååå duktig är barnen och en kanonchef på samma gång. Ingen dålig kombo där inte!! Efter jobbet i morse så åkte jag förbi kontoret och träffade C och F, skrev på lite papper, lämnade min körrapport, och fick nycklar, usb och Stöd och Resurs-jacka. Äntligen är allt sånt gjort, skönt!! 

Jag hämtade upp Milla vid 09:00 idag så hon var på dagis i en timma i morse ;) SKÖNT att få hem henne!! Min lilla buslus. Linda, Liam och Lavinia har varit här idag och myst med Oss. Kändes sååå underbart att träffa dom igen för det var längesen nu. Fina prellar hade dom med sig till Oss med goingarna ♥♥♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

Underbart

2009-12-09 @ 22:31:14

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback