Inge vidare...

Jag har inge vidare blogglust just nu och jag vet inte vad det beror på riktigt... Det känns som om jag har lite svårt att få tiden att gå ihop. Har varit hos Mormor/gammelmormor och ätit god fisk, sen har Rasmus och jag gjort läxor. Han började ju med 3:orna idag och det hade gått kanon. Han är superduktig och fröken Linda sa idag att jag har ett väldigt begåvat barn. Det värmer gott i hjärtat!! Det hade däremot varit lite bråk idag med, eftersom Rasmus OFTA skall hjälpa sina kompisar. Självklart är det bra att han är en bra kompis, men jag önskade att han inte var inblandad så ofta... Robin var det som hade fått stryk idag utav två killar så Rasmus hade sprungit dit för att hjälpa sin vän. Missförstå mig inte nu, för även om det är en ädel sak att göra, så är det inte trevligt att höra att det har varit bråk titt som tätten och att ens son varit inblandad. Det är jobbigt och jag önskar att det inte var så, att det bara kunde lugna ner sig. Tråkigt att han skall få skäll när han inte har varit skyldig. Rasmus är en sån kille med att han inte gärna skvallrar... Man får nästan dra ur honom sanningen ibland, och tar hellre skäll än att skvallra på någon annan. Nu är han inte oskyldig jämt han heller, men idag var det så.

Men men... Vi mår bra allihopa i alla fall och nu skall Milla hämtas från dagis, så jag har inte tid att sitta här. Jag har precis kommit ur duschen och sen är det juridik som vanligt på måndagar. Idag går vi igenom familjerätten och den kursen har jag ju redan gjort med högsta betyg så det skall nog gå lätt idag ialla fall ;) Hörs om en stund!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

<3



pöss

2009-11-02 @ 16:56:22
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Vilken fin kille du har, verkligen men som du skriver så ibland ska man nog inte vara för snäll heller.. de slutar ofta med att man får skit för något man inte gjort, utan man bara ville hjälpa.



Bästa kvällen på dej!

Kramisar

2009-11-02 @ 17:45:25
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: L

- Lotta:



Pösss <3

2009-11-02 @ 21:20:25
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Mezzie:



Han är underbar, men ibland blir det bara för mycket. Avskyr när det skall behöva vara massa bråk kring honom. Kram kram.

2009-11-02 @ 21:21:44
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback