Käck uppfinning

Min vän Lena Lj från Karlskrona skickade detta käcka hjälpmedel till mig för att jag skall kunna ha koll på mina nycklar, så jag inte kommer försent till jobbet ;) Jag tappar ju bort saker så lätt eftersom jag är en sån virrpanna. För jäkligt, men sant!! Så nu sätter jag bara in den rosa "kontakten" i "kontaktuttaget" som numera sitter fastklistrad på min ytterdörr. TACK vare min underbara vän, så kommer jag förhoppningsvis alltid att veta vart nycklarna är. Hon var gullig att skicka efter hjälpmedel till mig när inte hon kan vara här jämt och hålla ordning på mig (hon är Lejon och jag är Fisk ;)).

Sååå OM jag nu bara kan komma ihåg att sätta i kontakten i kontaktuttaget så kommer jag förhoppningsvis att hålla hyfsad koll på nycklarna i alla fall ;) TACK darling 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback