Marabou Vinter

Marabou har kommit med ytterligare en "limited edition", och denna gången med smak av kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj. Som pepparkaka, men ändå inte... Inte förrän nu så prövade jag den, för jag brukar ändå alltid bara gilla orginalen i slutändan ändå. Vad tycker Ni om den?? Jag tyckte inte att det var någon hit faktiskt och har bara tagit två bitar. Det blir nog till att låta den vandra hem till någon annan lycklig själ i stället. Jag har massor med god chocklad hemma som mycket hellre vill hamna i min mage ;)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Jag tyckte oxå den var sådär... Tog rätt många dagar innan den vart uppäten, vilket inte hör till vanligheterna i det här huset annars. ;)

Har du sett fulingen Marabou har gjort med den med - 180 gram istället för 200, men till samma pris!!!

2009-11-25 @ 08:57:09
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Charlotte

tycker detsamma..blogga också om denna för ett tag sen =)

2009-11-25 @ 09:32:24
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: Maria

Bläää, den e snuskigt äcklig. Snacka om att förstöra chokladen!!

2009-11-25 @ 11:16:49
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hörde av en arbetskamrat att den är lite godare om den är kylskåpskall och inte ljummen...vågar inte tyvärr testa den själv...orginal är klart bättre

2009-11-25 @ 21:32:57

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback