Nej, mina vänner...

Om jag kanske borde ta och packa ner här lite kanske och göra mig i ordning för sängen?? I morgon så skall jag åka till ett vattenpalats med barnen + att jag skall sova över så jag får ta och packa lite med. Och klockan skall ställas på 07:00 i morgon med. Får lägga fram kläder nu så det bara är att hoppa i dom i morgon och köra iväg sen. För tidigare än klockan 07:00 tänker jag inte gå upp... Det ligger inte i min natur och det gillas inte!!

Idag sov Mill och jag till 09:40!! Var bara uppe och skickade iväg Raz till skolan. Sen gick jag och la mig igen ;) Sååå bra har jag drillat den lilla skönheten =) Thomas tycker att det är lite orättvist eftersom hon vaknar klockan 06:00 när hon är där ;)

Nej, som sagt... Nu skall datorn packas ner för den skall med till jobbet i morgon =) Kössss.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

vad kul =)

Du förresten, det blir ju helt åt helskotta för mig att komma på tjejmiddag den helgen, Alyssa fyller ju år!!Så kan ej komma till dig =(..

men Athina och jag ska ha hos henne nästa lördag, så om du kan/vill får du komma dit..plus de andra om de kan och ngra fler??



Har inte fattat hur du jobbar?jobbar du varje helg, eller varannan?eftersom du jobbar denna, är du väl led nästa?el hur ligger ert schema?

är det där du jobbar privatiserat?för det tillhörde inte kommunen va?



hoppas du förstår läget om middagen!



ha en undervar dag!

pösss

2009-11-14 @ 09:21:19
Postat av: Charlotte

fatar inte varför namnet försvinner ibland?ialf jag skrev ovan!pöss

2009-11-14 @ 09:22:02
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: modern

Haha. Men du om man är pappa och kanske inte har barnet så där ofta så kan de gott vakna vid 06:00. haha

2009-11-14 @ 15:20:50
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Lotta:



Jag jobbar hela nästa helg. Det skulle jag inte gjort denna helgen egentligen. Nästa vecka är min ordinarie helhelg så jag kan tyvärr INTE komma =(

2009-11-15 @ 11:28:39
Postat av: L

- Lotta:



Jaaa, det är privat. Jobbar bara privat nu, även mina extratimmar som jag tar. Det är inom samma företag!! Pösss.

2009-11-15 @ 11:29:52
Postat av: L

- Modern:



Hahaha... Ja, han får väl vara nöjd ;)

2009-11-15 @ 11:30:25

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback