Otränad

Ont som fasen har jag och jag tror bestämt att det beror på att jag är så jäkla otränad. Jag hade för mig att det var tre år sedan jag slutade träna, men det har varit långa tre år nu och när jag tänker efter så är det minst 4 år sedan :/ Dags att göra något åt detta tror jag... Jag kommer att få 1500 kronor i friskvårdspeng utav min arbetsgivare så kanske borde man ta och utnyttja det. Det vore ju inte fel att bli lite mer vältränad. Jag kommer knappt ur soffan här hemma, men jag prövade att ta träningen till soffan och det gick bra ;) Bra och bra, men jag gjorde i alla fall 50 sit ups på raken och jag minns inte när jag senast gjorde en enda sit ups så jag tycker allt att det var bra av mig. Skall verkligen försöka vända på mig så jag kan göra några tyggövningar med. Bara bäckenet är stilla så skall det nog gå bra.  Min stackars rygg är sååå otränad, men jag skall minsann fixa 50 stycken rygglyft med... =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

ska du träna friskis igen eller vad tänkte du

2009-11-01 @ 15:55:16
Postat av: L

Ingen aning!! Så långt har jag inte kommit ;)

2009-11-01 @ 21:53:04
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: J

ååå skaffa kort på sportlife! dom har erbjudande nu, guldkort för 249 i månaden, hade vrt gör-kul att träna ihop!

2009-11-02 @ 22:28:09
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

Skall tänka på saken!! Tycker det är väl dyrt där, men skall kolla för det skulle ju vara kul att träna ihop.

2009-11-04 @ 17:37:42
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback