Rötnare får man leta efter...

Min lilla lurviga skönhet ligger i mitt knä och fiser för det vildaste och han är ricktigt risig i kistan alltså. Inte lös eller nåt, dom bara stinker så förjämnan när han fiser. Usch, vilka dofter som kan komma ur något så litet och vackert. Jag fattar inte alltså... Har aldrig känt någon fisa så illa någonsin. Tur att han är så söt =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Hahaha..ja det är tur att han har the looks iaf! Den jag fick känna på sist var ju nog för att jag skulle bli grön i fejjan iaf! :D

2009-11-18 @ 23:14:09
Postat av: L

- Sanna:



Eller hur?! Det är alltid nåt ;)

2009-11-19 @ 21:42:40
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback