TACK snälla Helén



Min goa vän Helén som jag läste Utredningsmetodik, handledning och social dokumentation med i somras har varit här och fikat och tjatat med mig i 1 ½ timma. Vi har bägge två mycket i våra liv just nu och tiden räcker inte riktigt till, men lite kvalitetstid fick vi i alla fall. Hon hade med sig 4/8 böcker som hon lånat av mig och även en flarra roséglögg som tack för lånet!! Hur gulligt är inte det då?? Så denna skall jag avnjuta någon dag som det passar sig ;) TACK snälla du!! Det var verkligen supergulligt, även om det inte alls var nödvändigt ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: modern

Glögg är helt okey tycker jag. Jag har tagit över ett antal av mor och far så i år får jag dricka mycket glögg.

2009-11-18 @ 22:30:03
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

GLÖGG är GOTT!! Skall nog öppna flarran nu.

2009-11-19 @ 21:41:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback