1351762 Frågan är om det fungerar

7620272323c0e7e40bb4181c9badde0f.png

Kolla varifrån!

Frågan är om det fungerar men vi testar;) Ligger i sängen på hotellet och ser på idol. Pappa var inte nöjd med rummet så han gick ner till receptionen och sa att vi måste ha fått fel rum för det vi hade fått var alldeles för litet. 'Jag kan ju inte bara ligga där och få panik förstår du väl? Det är ju pyttelitet ju... Men våra 4 bäddsrum är inte större! 'Då får jag ta och åka hem ist för där kan man ju inte sova!' Hi hi hi... Söta pappa <3 Vi har det i vilket fall jättebra även om rummet är rätt litet;) vi har badat en massa och ätit god mat. Syns detta mobilinlägget i bloggen kan väl man messa mig så kan jag mobilblogga mer;) Pösss.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: modern

Ja allt funkar ska SMSa dej alldeles strax

2009-10-24 @ 14:49:55
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

TACK going!!

2009-10-25 @ 23:22:25
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback