1351762 Hej alla goa! Det verkar s

14eec537f7ecda8d60211310a49964f3.png

Kolla varifrån!

Hej alla goa! Det verkar som om att det funkade att mobilblogga:) Goa Maggan ringde och berättade att allt var i sin ordning, och för att kolla så att vi hade det bra... Söööt <3 Vi har shoppat massor (läs: jag), ätit fantastisk mat, enorm buffe'frukost och sen 3 rätters middag:) MUMMA! Tränat på gym och badat i hotellets jacuzzi. Vi njuter i fulla drag med andra ord. Mina fynd är snuskigt många men dom får ni se när jag kommer hem. Elton är på hotell Robocop och har det super även han och har skaffat sig en kompis. Har köpt en liten prell till kattvakten med som är grym;) Längtar hem lite även om vi blir rejält bortskämda här. Till Elton och min dator:$ Störd? I know... Men det är charmigt!! ;) Vad gör ni själva, förutom att sakna mig något kolosalt?!
Pusss L.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Låter ju härligt!! :)



Jag är på Scandic i Västerås..men har mest utnyttjat baren faktiskt..inte spaavdelningen ;) Dumt kanske..ja lite!



Pussar o kramar!!

2009-10-25 @ 11:37:43
Postat av: L

ASG Sooo SANNA ♥♥♥

2009-10-25 @ 23:23:31
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback