*ASG*

Ha ha ha... Var inne på min lillebrors X blogg, MARTINA. Hon är bara för rolig ibland den... LÄS och försök att inte pinka i brallan =) 

"Går hem ifrån victor, ser en kille som går framför mig. Tror att det är kevin, så jag kommer  på den brillianta ideen att jag ska skrämma skiten ur kevin.


Så springer fram, hoppar upp på killen rygg o skriker HEEEJ.


(alltså - Tar tag i axlarna på killen o sätter fast mina ben runt hans midja)


Vad händer? Jo, det är inte kevin. Det är någon helt annan, någon helt arg annan.


- VAD FAN GÖRRU??!!

- OJ! förlåt!! trodde det var någon annan!!


Går / springer därifrån.

Sånt här händer bara mig. Notera; Bara mig."


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: modern

Ja jag läste den på Kristinas blogg och ja den är så himla bra alltså.....hahaha.

2009-10-16 @ 22:16:19
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Martina

A ibland gör jag saker utan att riktigt tänka efter..

var nog det mest pinsamma jag varit med om, men även det mest roligaste. ;)

2009-10-16 @ 23:31:01
URL: http://martina-e.bloggagratis.se
Postat av: Johan Söreke

Haha! Vad kul =)

2010-06-30 @ 11:35:32

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback