Brakethrough

Nu har jag äntligen fått ett litet genombrott i pluggandet, och kommit på ett bra sätt som jag tror skall funka. Vet att det kommer gå bra bara jag lägger på ett kol och visar lite jävlar anamma. Jag kan ju det här med juridik. Får bara få tillbaka motivationen. Lättare sagt än gjort, men jag tror ändå att det börjar lossna lite nu.

Nu skall jag gå bort och möta Raz på skolan tänkte jag för jag måste ändå köpa mjölk och grädde till LAXEN som skall bli dagens middag =) Efter jag stoppat den i ugnen så blir det mer plugg för min del, för ikväll är det föreläsning och övningsuppgifter som skall göras och då är det bäst att vara lite påläst.

See U later alligator 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Kat

Skönt med ett genombrott! Det blir ju roligare att plugga om man känner att man lär sig någonting! Lycka till med pluggandet!

Kram Kat

2009-10-05 @ 20:16:53
URL: http://starlaalastor.blogg.se/
Postat av: L

Ja, det är verkligen behövligt för det är svårt!! Efter kvällens besök i skolan vet jag däremot inte om "genombrottet" var så stort :/



Kram på dig vännen!!

2009-10-05 @ 22:59:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback