Glömt att berätta...

Det var ju så fullt upp igår med tanke på att vi hämtade upp Elton och allt så det blev ju inte mycket bloggat på kvällen. Men det var inte bara våran Elton som vi var glada över igår, utan även RASMUS. Vi var på utvecklingssamtal igår och han är sååå DUKTIG!! Rasmus blev nästan generad som fröken drog på =) Även Mamman var ju självklart oerhört STOLT också =) Rasmus skall börja jobba en del med 3:orna istället eftersom han är så långt före. Han skall pröva att läsa engelska, svenska, matte och NO med dom, så skall det utvärderas sen. Jättekul!! Tror att det kan göra honom gott nu, för att han börjar tröttna lite känns det som. Han kan mycket redan innan dom hunnit börja med det. Nu skall dom börja med digital klocka och det kan han redan flytande. 

Jag fick se hur långt han har kommit i alla böcker och fick se på alla framsteg han gör. Det som var mindre bra var att det vid upprepade tillfällen varit bråk med några killar och det känns inte bra alls. Det har hänt många gånger som han har kommit hem rejält ledsen alltså, och sånt gör så jäkla ont att se alltså. Man har lust att "strypa" dom som gör illa ens barn ju... :/  Det känns som om det har varit för mycket det senaste...



Min lilla ögonsten är ju självklart inte helt oskyldig heller alltid, men han har behövt att försvara sig en hel del det senaste. Och det är hemsk att se när ens barn kommer hem och gråter... =( Nu händer detta inte varje dag alltså, och det är inte någon speciell som ALLTID är på honom, men jag kan inte säga att det känns så mycket bättre för det. Jag bara hoppas att det skall bli bättre, för jag vill verkligen inte flytta på honom. Hans klassföreståndare ser RASMUS och det betyder massor!! Hon vet vad han går för och vad han behöver osv. Men skulle det bli värre så byter jag på honom och sätter honom på Norrskolan, även om det tar emot. Min lilla kärlek går före ALLT ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Wow! Gud vad duktig han är!! =)

Som bäddat för framgång i livet!

2009-10-16 @ 21:12:38
Postat av: L

- Sanna:



Jaaa, visst är det!! TACK =) Vi får bara jobba på att behålla fokus. Och se till att han håller sig till BRA kompisar istället för styggingar. Pusss.

2009-10-16 @ 21:34:28
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, fy! Vad jobbigt när man bara vill ta tag i ungarna o skaka dom...men det kan man ju såklart inte göra! Hoppas att det finns rejäla föräldrar till dom som kan hjälpa till med en lösning om det skulle behövas sen! Puss!

2009-10-16 @ 21:39:47
Postat av: modern

Synd när det blir så att HAN ska känna att HAN kanske måste flytta. För det är ju de andra som är taskiga. Hur som helst tycker jag de har bra koll på Norrskolan på både buspojkar och de som råkar illa ut.

2009-10-16 @ 22:15:10
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Sanna:



Mmmm... Tyvärr så finns det ju många föräldrar som inte bryr sig om vad deras ungar gör alls. Och så finns det ju dom som hellre blundar för att slippa ta tag i konsekvenser. Ledsamt är det!! Pusss och tack för att du finns!!

2009-10-17 @ 12:18:12
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Modern:



Ja, det är rent ut sagt för jävligt att det skall behöva vara så!! Jag ger det en sista chans!!

2009-10-17 @ 12:19:58
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback