I´m confused...

I´m confused... Kan inte sätta huvudet på spiken och borde ju egentligen lämna det där då. Men det kan jag inte bara göra. Någonting bak i skallen gör att jag funderar och funderar och rastlösheten vill inte riktigt lämna min kropp. Vad det beror på kan jag inte riktigt säga och kanske är det "bara" så enkelt att mina smått överaktiva gener inte riktigt får utlopp för det de behöver??!! Men det är jäkla jobbigt att ha det så ibland. En inre stress som vägrar att lämna kroppen, även när man egentligen mår bra. Ni som aldrig har känt så kan ALDRIG förstå. Och jag begär inte att någon skall förstå heller. Ibland behöver jag bara skriva av mig. Och i MIN blogg så är det MINA tankar och funderingar som Ni läsare får dras med om Ni vill läsa, för det är jag som har huvudrollen ;) 

Vad behöver jag då?? Jo, det är väl en del, men inte mycket. Men den listan är bara min än så länge... Och på det stora hela, så är jag väldigt nöjd med mitt liv. Oftast är jag lycklig!! Min familj och mina vänner ger mig det mesta verkligen som jag behöver. Även MIG själv har jag börjat gilla mer och mer. Och det är nyckeln till det mesta. Man skall älska sig själv, för först när man gör det så kan andra göra det. Men oavsett att jag älskar min själv och dom underbara som jag har i min närhet så rastlösheten är svår att hantera ibland. Jag hoppas innerligt att jag en dag finner verktygen att kontrollera den. Att den skall försvinna helt är mer än vad jag vågar hoppas på. Men har jag riktigt tur så kanske jag i alla fall lär mig hur jag skall hantera den bättre... Och en dag, en dag... Stilla den!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

Vet precis hur du menar me inre rastlöshet, Men jag tror nog inte du lider av samma som jag, med tanke på andra saker du klarar av utan problem =)

Men jag hoppas verkligen du hittar ett bra sätt som kan stilla den ...

2009-10-19 @ 02:00:09
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Katharina

Vet oxå på ett ungefär vad du menar...

För mig hjälper det en del att gå och träna. Huvudet måste koncentrera sig på något annat en stund och både den inre och den kroppsliga rastlösheten stillas för ett litet tag.

Hoppas att du hittar något som hjälper dig oxå!

Stor kram!!!

2009-10-19 @ 08:28:20
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: LindaNoremalm

going!! du är fin. ska du ha långt hår?? det börjar änna växa, ska bli kul att se dig på onsdag. pusss

2009-10-19 @ 09:27:49
Postat av: L

- Novalie:



Allt är ju relativt individuellt. Inget är väl samma som för någon annan?? Det beror ju på hur den personen som har det reagerar på det och hur denna hanterar det. Men jobbigt att det skall störa så ibland bara. TACK!! Hoppas att vi bägge hittar sätt att stilla den...

2009-10-19 @ 10:43:01
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Katharina:



Träna är bra!! Vet att det hjälpte mycket förr. Men nu har jag inte tränat på massor med år. Och när jag tänker efter så är det sen dess jag har blivit sämre. Men jag känner mig oftast rätt bra nu förutom när jag börjar tänka för mycket. Och speciellt på kvällarna... Virrpanna känner jag mig nu. Skriver ingenting vettigt alls!! Men tack för att du finns!! Kram kram.

2009-10-19 @ 10:45:12
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- lindanoremalm:



TACK gumman!! Ses på onsdag =)

2009-10-19 @ 10:45:39
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: modern

Tror ofta det är något som triggar igång stressen eller så ör det bara hormoner ibland som stökar till det. Jag skriver av mej och det funkar väl så där...ofta i alla fall. Tyvärr vill man ibland inte lyssna på vad intiutionen säger utan hittar någon enklare lösning...

2009-10-19 @ 20:16:22
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Mmm... Visst kan det vara så!! :/

2009-10-20 @ 18:34:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback