I´m here

Åkte iväg klockan 14:30 igår och kom inte hem förrän cirka klockan 00:00. Då var det bara att slänga in massa bilder på datorn och sen slänga sig själv i säng. Jag hade fått den stora äran att medverka på en nyfunnen väns bröllop. Och inte nog med det... Jag fick det stora hedersuppdraget att ansvara för fotograferingen under eftermiddagen/kvällen. Och jag känner mig mer hedrad än ord kan beskriva 

Det var en oerhört trött Lena som kom hem igår natt...



Mina barn har kommit hem nu i alla fall... Och trots att jag har haft fullt upp hela helgen så har jag saknat dom nåt enormt, så nu måste jag gosa, gosa, gosa, och överösa dom med massor av kramar, pussar och kärlek

Men ville bara meddela mina trogna läsare att jag lever och att jag kommer tillbaka om ett par timmar =) Bilder från bröllopet kommer jag självklart att lägga ut senare med, men kan inte lova när. Puss puss, L.  

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: J

fina du!! men vit bh under svart linne, när dessutom bandet syns?? skärpning lena!! haha

2009-10-11 @ 22:14:51
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

TACK hjärtat!! Om det gör dig gladare så kan jag säga att jag hade en klänning över. Så de syndes inte ;)

2009-10-11 @ 23:29:32
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: J

haha PUH. men du är vacker som en dag ändå min sköna!

2009-10-12 @ 14:32:18
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback