Inte riktigt bra

Jag har varit oerhört stel i axlar och nacke denna veckan. Jag har varit lite dålig med liggandet på spikmattan och det känns rejält. Det värker ordentligt!! Jag la mig igår kväll i en kvart-20 minuter, men det behövs mycket mer... Behöver få mig en rejäl massage med känner jag. Någon frivillig??

Nu blir det till att hoppa i duschen och sen skall jag ligga lite till... Måtte jag bli av med denna värken snart. Nedrans kropp som skall jäklas så. Men jag har ju som sagt mig själv att skylla. Så fort det blir för mycket med någonting så åker axlarna i taket, ryggen värker och huvudet gör ont. Nej, slappna av och ligg massor så försvinner det nog... 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback