Ja ha ja...

Dagen är i gång i full rulle. Barnen har varit hemma ett tag och jag har bara sugit åt mig av kärlek från goingarna. Milla börjar bli rejält trött. T sa att Milla hade vaknat klockan 06:00 i morse, vilket är några timmar tidigare än hon brukar vakna hemma, så det är snart dags för middagslur. Jag har en fullspäckad dag idag. Date x 3 blir det flr min del. Först vid 13 kommer Laila, vid 15:30 skall jag träffa Björn och därefter blir det fika med Pia. En härlig dag att se fram emot med andra ord. Jag har hunnit städa en del idag, i barnens rum i alla fall, och igår blev det nedervåningen som fick sig ett ryck. Jag har fått alla mina fynd på rätt plats och det är kanonsnyggt här hemma nu =) 

Shit, vilket trist inlägg för Er att läsa, men detta är min dag helt enkelt och jag har sett fram emot den... Är övertygad om att den blir kanon!! Nu gastar lillgangstern så nu är det dags för "Ninni o Nana".

 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback