Jag sov läääänge idag

Barnen är ju hos T så det är bara Elton och jag hemma. Han hade saknat sin Mammis massor och ville bara gosa hela kvällen igår. Min lilla mysbaby ♥ Ikväll är det skola och jag är verkligen sååå osugen... Jag behöver handla, städa, damma, rensa slänga och en massa annat och har inte alls lust med att plugga, men jag antar att jag inte har så mycket val?? Fika med Pia skall jag hinna med också för det var längesen sist och henne har jag saknat massor.

Först blir det i alla fall en dusch i hopp om att jag skall vakna till liv lite och göra lite nytta... Jag har verkligen INTE fattat att det är måndag idag. Eftersom barnen åkte till Thomas igår så har jag ställt in mig på att det är lördag...



Mitt osmikade tryne och min porriga dubbelhaka får Ni på köpet. För borrar man ner sig så, blir det så helt enkelt. Och jag älskar kortet ändå... För vi gosade och hade det så mysigt igår min lille baby och jag ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback