Lite bättre... =)

Känner mig lite bättre till mods nu... OK, nästan 1000 kronor fattigare, men det var nödvändigt. Gick bort till affären, mötte först Raz för att ta med mig honom, sen handlingsdags. Ville göra en riktigt god middag idag så det var bara att få med sig lite ingredienser hem och sätta igång. Det blev även ett 14-pack nikotinplåster för jag tänker inte ge upp kampen i första taget... Never!! Är trött på att ALLTID behöva ha cigaretter hemma. Är trött på att ha ett beroende, och en dotter som plockar fimpar och sätter i munnen och ler stolt för att hon tycker hon är lika "fräck" som Mamma. Så nu jäklar är det jag som har övertaget och så skall det förbli om jag har nåt att säga till om.

Vet inte om det berodde på att jag drömde om mina cigg inatt, som gjorde att det blev extra jobbigt idag, eller vad det var?? Nu är jag i alla fall garderad och taggad till 1000. Mätt och go är jag med så nu väntar bara kaffet. Har jag tur så kanske jag till och med kan få bli av med huvudvärken också innan kvällens föreläsning i Arbetsrätt.



Jag gjorde något helt nytt idag som jag inte ens är så säker på om det är en existerande rätt?? Kycklingfiléer, kryddor, vitlök, gul lök, blomkål, fetaost, grädde, cremefraiche och dill. Tillsammans med grova brödbitar stoppade i röran. Vid sidan om åt vi även färsk sallad och salta tacochips. Mumma blev det!! =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

Åh håller tummarna för dig =)

Klarar jag det så gör du det samma !!



Bara att vara starkare än suget..vissa dagar är det svårare men vill man så går det!

Tror på dig ialf =)



Och maten såg god ut..roligt när man kan variera och vara påhittig, sånt gillar jag ang. matlagning!

pöss

2009-10-14 @ 19:09:37
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: L

TACK gumman!! Maten var riktigt god faktiskt och det blir ju mycket roligare när man exprimenterar lite och gör det till sitt eget. Pössss.

2009-10-14 @ 22:08:41
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback