Lite helg då...

Det blev långt ifrån så många foton som jag trodde att det skulle bli... Men det var inga tillfällen dirkekt, och jag var rätt slö. Vi har bara haft det fantastiskt mysigt och lugnt. Detta var nog precis vad jag behövde!! Barnen med =) Här kommer lite bilder i alla fall... 



Lyckan i ett badpalats =) Tyvärr så var det så mycket ånga i själva badhuset att bilderna inte blev bra så dessa bilderna är de enda som blev från badet.



Tänk vad kul man kan ha precis innan läggdags, den vackraste och jag. Älskade unge vad jag älskar dig!! Saknar dig redan ♥



Borås by night... Jag gillar verkligen den stan. Där finns massa guldkorn och en helg var egentligen alldeles för kort tid att vara där. Men det kommer fler tillfällen!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Va härligt, låter som ni haft en riktigt bra helg :). Vill oxå åka bort :(. & för det andra, fy fan va snygg du är ;)

2009-10-27 @ 14:19:30
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: L

Underbara DUUUUU ♥♥♥ Vi hade det verkligen kanon!! Pusss darling ♥♥♥

2009-10-28 @ 00:19:53
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback