Måndagskul =)

Lena Larsson: Lite frulle tro?! Sen JURIDIK =D (kan ju låtsas att jag tycker det är så kul, så kanske det blir det)

Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
ska du bli advokat eller?
för 48 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
Det är ju SKITKUL!! Jag älskar att veta, och vad är bättre att veta än lagar och rättigheter och allt runt i kring ;) Vi kan ha juridikfest om du vill? Du kan lära mig massor och jag får dig att tycka det är kul ;)
för 46 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
Hoppas verkligen att du inte ska bli snut eller nåt sånt :P
för 45 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
hahah klart hon ska....så hon kan haffa dig med bojjor å batong. HAHAHAHAHAHA
för 44 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
Ne ne im untouchable
för 44 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH okej...om det känns bättre så ;)
för 42 minuter sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Jisses, här händer det grejer innan jag ens hunnit bre en macka ;) KEN: Nej, jag skall inte bli vare sig polis ellr advokat. Har en kandidatexamen i psykologi i botten, men har läst en del juridik med och får fortsätta läsa då det inte finns några jobb =( MIMMIE: Det är skitkul egentligen och jag älskar juridik, men har ingen motivation och min tumme sitter så jävla hårt pga mitt tajta rövhål ;) *ASG*
för 40 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
hahahah sjuk du e :P
för 33 minuter sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Jag skulle kalla det cool!! Hahahahahahahaha *ASG*
för 32 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
ja så kan man se det med hahaha
för 31 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
härligt ändå...att du är tajt menar jag. ♥
för 31 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
det e ej du eller med alla skit ungar :P:P
för 30 minuter sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Hahaha... Hon har väl föhoppningsvis inte skitit ut ungarna ;)
för 21 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
Vem vet med hon haha :P
för 21 minuter sedan · Ta bort
Lena Larsson
för 20 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
HA HA HA HA. Jag ska be att få tala om att jag har det tajtaste rövhålet i kommun och nej jag bajsar inte ut barnen. Rubbad må jag vara men inte vanskapt. ;)
för 14 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
hahahaa :P
för 13 minuter sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Vilken kärlek det är mellan Er 2 =)
för 8 minuter sedan · Ta bort
Damien Von Dovmalm
Damien Von Dovmalm
alltid lite charmigt tycker jag :P
för 7 minuter sedan · Ta bort
Mimmie Gunaeus
Mimmie Gunaeus
Vilket ken? Slappa rövhål? Det kanske är din grej, hjärtat? Dessutom är jag alltid kärleksfull:). Man måste det när man pratar med mentalt utmanade;)..
för 3 minuter sedan · Ta bort

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback