Morning has broken...

Sitter med laptopen i knät och lyssnar på MaryJet genom Spotify. Hade nästan glömt bort att jag hade Spotyfy. Har inte lyssnat på jättelänge. Idag gick vi upp vid 9, men var jag pigg för det?? ICKE!! Jag måste sluta vara så morgontrött. Hur nu det skall gå till har jag dock ingen aning om... Lite frulle skulle kanske inte sitta fel just nu, så så får det bli =) Middag blir det hos päronen sen idag... Mami har bjudit dit Oss kids för det skall vara fotografering innan. Jag skall ta med mig kameran så vi kan ta syskonkort där. Dom vill ha kort på Oss barn. Får väl försöka guida Mami lite så att hon får fotografera, eller om det blir Papi som får äran?! Hoppas att det blir bra för det skall bli stora förstoringar av bilderna. SPÄNNANDE!! 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback