Rastlös



Sitter i soffan framför en skitkass film, The good girl på TV4 100, och inget bättre väntar på burken heller... Varför finns det aldrig något bra på TV:n på fredagar och lördagar?? Då som det verkligen BORDE gå bra filmer så finns det inte ett skit. Så jäkla tröttsamt =( Rasmus ville sova hos Mormor och Morfar idag så det är bara Milla, Elton och jag hemma. Kiddows sover och jag är rastlös och hungrig. Göra nåt gott kanske?? På onsdag blir det kul i alla fall för då har är det date med Sanna som gäller och lööövly Gray´s på TV:n. Och en sak som är säker är att vi inte skall äta röten paj ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Hahaha..nej ingen röten paj denna veckan :D Det var ett gott försök iaf..vi får ta den äran iaf!! :) Har nyheter Lena, spännande nyheter!! Puss o Love!!

2009-10-18 @ 21:38:49
Postat av: L

Hahaha... Vi skyller på receptet?! ;) Nu blir jag ju grymt nufiken ju... LOVE ♥

2009-10-18 @ 21:43:39
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback