Stissig

Jag har varit stissig hela dagen. Glömde att sätta på mig ett nikotinplåster i morse med och har haft kraftig abstinens stundvis. Men men... Tre dagar utan nikotin har jag genomgått nu och jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Men hos Therese blev det jobbigt ett tag. Innan maten så var jag så stissig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Hungrig som faan var jag och det kliade verkligen i hela kroppeen. Inne röker som med och det gjorde det inte lättare. Therese var gullig och erbjöd sig att gå ut, men jag sa att det inte behövdes.

Borde egentligen vara helt färdig nu, men jag kan verkligen inte slappna av och varva ner... Barnen och jag sa hej då hastigt och lustigt förut med och det gör inte att det känns bättre direkt. Borde egentligen gå upp och lägga mig, men jag fixar inte riktigt det än. Får sitta och stirra ett tag först ;) 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

haha d a m p :P

2009-10-10 @ 20:14:49
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: L

Ja, risken är väl att det är så ;)

2009-10-11 @ 19:19:12
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback