Vänner ♥

Skrev i min logg förut på fejjan... *SAKNAR* Och vad händer då?? Ett litet krig utbryter!! Mina vänner är verkligen dom bästa alltså... Så jäkla underbara!! *ÄLSKAR*

Kim Kennegård
Kim Kennegård
men jag är ju inte så långt bort ;)
för 2 timmar sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
inte jag heller!
för 2 timmar sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
och inte jag heller!
för 2 timmar sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
faaast mest inte jag!
för 2 timmar sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
faaaaast jag mest är inte helller borta långt.
för 2 timmar sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
faaaaaaaaaaaaaaast jag mest närmst är
för 2 timmar sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST jag nära i hjärtat alla dagar i årets alla månaderoch sekunder.
för 2 timmar sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
FAAAAAAAAST skadu gå in på msn? vi måste beställa biljett nu din apa
för 2 timmar sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
jag älskar lena mer än jag älskar dig.

msn bråkar.
för 2 timmar sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Ni är faan det sötaste som går i ett par skor!! Underbara skapelser ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
Vi tycker precis som du.
Fast om dig alltså.
Och om oss.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
KIM: synd, det blir ingen kändisfest för dig. SYND. om du försöker skaffa en egen: ingen kändis kommer komma, alla ska på min fest.

lena: jg ÄLSKAR DIG! (inte kim.)
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
Lena: Jag äskar bara dig också. Josefin är faktiskt väldigt äcklig.

Josefin: Jag ska med. Msn är inte mitt fel, äckel.
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Min underbara älsklingar!! Vi kan väl dela på Oss alla. Tänk vilken perfekt blandning ;) Kössar ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
kim: du är ett äckligt förortsluder! öh, vänta sa jag luder? dom tar väl inte betalt? jag menade HORA ju!
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
JOSEFIN: Jag tog betalt EN gång. Det var fan värt, avundsjuka äckliga sprutko.
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
Lena: du är bäst och den snyggaste milfen i universum. :D ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
åh, vem är den äckliga tjejen som håller på och stör. *blockar*
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
JÄJÄ WHATEVER, SÅ SÄGER VI HÄR I UDDEVALLA I ALLA FALL!!
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
Ropa inte på Peter...eller jo gör det! För han kommer ändå inte. Eftersom jag ligger med honom just nu. 500 kr. Lättförtjänt.
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Ni är garna?? Ni bråkar väl inte på riktigt sötnötar?? Love ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
Josefin László Lindström
haha ropa på vargen istället, din dödslängtande pretty woman -wannabe
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
Kim Kennegård
Vargen? Fast han är ju upptagen med att ligga med dig? Djurälskande äckelfia. Håll dig till katterna och låt oss människor vara!
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Josefin László Lindström
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kim Kennegård
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Katharina Berglund
Katharina Berglund
Hahaha, underhållande vänner du har gumman! :D
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Ja, dom är helt fantastiska mina underbara ♥ ♥ ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Lena Larsson
Lena Larsson
Men det är du med!! Pösss ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Katharina Berglund
Katharina Berglund
Tack sötnos! :)
för ungefär en timme sedan · Ta bort

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kiim

Haha, roliga typer dom där två!



Pussgurkaa!!

2009-10-19 @ 12:07:16
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Postat av: L

Dom är stekheta!! Och grymt coola med =) Kösss.

2009-10-19 @ 12:26:35
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: J

hahaha!! roligt att läsa i efterhand!

2009-10-19 @ 18:01:41
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

2009-10-20 @ 18:37:45
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback