Duktig

Idag har jag varit duktig och sökt 3 stycken jobb och i morgon blir det till att söka fler + ringa a-kassan och kolla hur lång tid jag måste vara medlem och ha jobbat för att vara berättigad a-kassa...

Jag har även fått tummen ur att ringa till min tandläkare. Det som är så himla bra med privattandläkare är att de verkligen fokuserar på sina kunder. Jag fick en tid redan i morgon klockan 12:20. Det kallar jag service!! Är dock lite nervig för en tand är ju paj så den får dom dra ut. Finns ingen anledning, enligt mig, att ha den kvar. Sedan blir det en vanlig undersökning och säkerligen lite borttagning av lite tandsten. Jag vet inte hur jag skall lyckas finansiera detta kalaset, men jag lade undan lite pengar denna månaden, för nästa månad, då jag knappt får någon lön. Men jag MÅSTE verkligen gå till tandläkaren nu så jag får ta dom, varesig jag vill eller inte...

 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback