Good morning fuckers

Lööövly day att vakna upp till men jösses vad gött det var att sova. Ville inte alls gå upp kan jag ju erkänna... Skall hoppa in i duschen nu innan jag skall iväg med Milla till dagis. Ser verkligen ut som 7 svåra år och skatboet skall vi inte ens tala om... Tur att det lätt kan åtgärdas ;)

Here to forget... Du är så jäkla fantastisk!! Om du bara visste... Vilken pipa, jag får inte nog!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Josefin

morning sunshine!

2009-09-23 @ 09:42:20
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

Josefin:



Morning my love ♥

2009-09-23 @ 09:44:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Haha, känner igen det där. Jag undviker helst spegeln helt på morgonen. Blir mörkrädd ibland & tänker på stackars Mikael som vaknar upp intill det varje dag haha. Köss

2009-09-23 @ 17:55:27

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback