Hemkommen

Meandi-partyt var alldeles underbart as usual =) Kläderna är ju verkligen hur fina som helst och det är svårt att välja... Kerstin hade gjort jättegod cheesecake efter min Mammas recept, och den blev kanon. Sedan fick vi även goda baguetter med trattkantareller och annat gott på. MUMMA!! 

Jag fick köpt lite julklappar till Milla...

 
Plyschtunika med pussgroda till Milla

Tunika med stadsmotiv till Milla
Klicka för att visa Megabild! Superfin orange kjol stl 122/128, me&i meandi
Orange frottékjol till Milla


För att sammanfatta kvällen så har den varit toppen, förutom att huvudet har gjort sig påminnt. Men det är väl sånt man får leva med. Det finns många som har det värre. Och stressar man så får kroppen lida så jag har bara mig själv att skylla.

Men TACK Kerstin för en underbar kväll =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Nina

Grod tunikan med gröna leggins köpte jag o jag e ju bara såååå nöjd. =) Hoppas du blir lika nöjd!! Ha en underbar dag!! Kraam

2009-09-10 @ 09:45:46
Postat av: L

- Nina:



Åhhh, jag funderade på dom med, men eftersom jag inte har något jobb nu så kände jag att jag fick hålla i dom små slantarna som finns kvar :/



Men är övertygad om att jag kommer bli supernöjd =)



Kraaaam.

2009-09-10 @ 09:58:42
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback