L

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Allasvar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt
får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två
gånger eller skriva ditt eget namn som svar. (Förutom på fråga 1)

1. Vad heter du? Lena
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leva
3. Flicknamn: Luna
4. Pojknamn: Leander
5. Yrke: Läkare
6. Färg: Lime
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lax
9. Sak i badrummet: Lotion
10. Plats/stad: Lindome
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: Lägg dig!! 
13. Film: Love and other dissasters
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Lionell Richi
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lagerbergsgatan
18. Bil: Lexus
19. Sång: Le som en fotomodell

Jag utmanar: Alla som vill.

Gjorde denna för längesen och den var lika svår nu... Och jag tror inte att jag svarade samma på ett enda nummer heller. Förutom vad jag heter då ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Haha, diggar svaret på 12 riktigt mycket!

2009-09-22 @ 21:00:29
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: L

- Janina:



Av någon anledning så säger jag det typ 1 gång om dagen :/

2009-09-22 @ 22:09:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback