Planer

I morgon eftermiddag så åker mina kiddows till Thomson över helgen. Thomas har fyllt år så dom skall ha lite kalas och så med antar jag. Själv så skall jag ju gå på Flickan som lekte med elden i morgon och jag längtar =) Grymt med svenska filmer när dom verkligen blir bra. Jag tycker att dom har lyckats rejält med den föregående filmen Män som hatar kvinnor. Vissa delar var ju verkligen råa och dom hade inte sensurerat bort det, som dom ofta gör annars. Jobbigt att se, men ett facinerande skådespeleri. 

På lördagen blir det antagligen utgång någonstans tillsammans med Juss och Kim. Kanske någon mer?? Barnen kommer jag att sakna något kollosalt, som alltid, men nu har jag ändå gjort lite planer på både fredagen och lördagen så forhoppningsvis kommer det att gå fint... ♥♥ 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback