Utmanad av Maggan

Tre saker som skrämmer dig:
Sjukdomar
Ondska
Förlora dem jag älskar

Tre personer som får mig att skratta:
Familjen
Vännerna
Mig själv (jag är grymt kul ;))

Tre saker jag älskar:
Familjen
Vännerna
Mig själv

Tre saker jag hatar:
Stress
Otillräcklighet
Migrän

Tre saker jag inte förstår:
Oärliga människor
Ondska
Krig

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Har inget

Tre saker som jag gör just nu:
Lyssnar på Takida - Reason to cry
Skriver
Tänker

Tre saker som jag vill göra innan jag dör:
Se mina barn växa upp och vara friska och lyckliga.
Njuta av kärlek, lycka och god hälsa.
Få ett fast jobb som jag älskar.

Tre saker jag kan göra:
1000 saker samtidigt
Leva på lite pengar
Vara en bra Mamma, dotter, syster och vän.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Att bli mer handlingskraftig och organiserad.
Prata flytande spanska.
Tjäna pengar.

Tre favoriträtter:
Biff i currysås med ris
Kycklingspett med jordnötssås
Tacopaj

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Ha ha:D rolig lista;D

2009-09-10 @ 16:53:54
Postat av: L

Jepp ;)

2009-09-10 @ 19:37:43
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback