Hello föööckers

Lena börjar få syrebrist här hemma... Kan Ni förstå det?? Har varit inne sedan i söndags, förutom en liten sväng igår och slänga skräp och gå bort till vännen/grannen med lite lånade prylar... Idag vill jag uuuuut!! Och då menar jag inte på krogen, utan bara utanför dörren och få lite frisk luft. Mill är lite bättre så kanske kan vi ta Oss en liten promeniks i alla fall. Lite frisk luft skadar inte, även om  man inte är helt bra. Hon smittar ju ingen nu och är hemma för att återfå sina krafter. Känner inte att hon är redo för dagis än. Då måste man allt vara helt återställd och det är hon icke. Kanske kommer jag att gå in och jobba en sväng söndag-måndag, men det beror på lilltrollet och om mormor kan ha kiddows?? Längtar sååå till när hon kommer in på dagis. Härligt att hon får komma in till hösten, så slipper jag vara så beroende av min gamla mormor. Hon hon är en klippa!! En ängel med osynliga vingar ♥

Skulle vilja åka till tippen med känner jag... Man kan ju verkligen slänga hur mycket som helst när man väl sätter igång och röjjer. Farligt det där ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ovanstående inlägg går inte att kommentera så gör det här. Klänningen tycker nog om sitt nya ställe. Den ser fin ut.

2010-04-16 @ 22:33:29
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback