Hurtbullen är i farten...

Ännu en gång =) Jag har fyllt min bil med skit, again. Så det blir ytterligare en tur till tippen. I löööv rensning!! Bra för själen ♥ Och inte nog med det... Idag morse var jag nere och köpte nya sommardäck för mina sista dineros så nu rullar jag aningen lättare på vägarna... Sweet ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Åh vad jag blir avundsjuk... Vill oxå rensa ur massor! Men dels är inte orken med mig just nu och dels är 80% av skiten inte min... Kan ju inte gärna slänga M´s pryttlar på eget bevåg! Eller...? ;)

2010-04-14 @ 08:19:02
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: lindanoremalm

skönt!! pussss

2010-04-14 @ 09:29:36

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback