Hyss = Friskhetstecken

I morse 09:15 så stod Mill vid sängen och sa "Mamma upp e dig...!!" Min första tanke var att kanske kanske börjar skiten vända...?? *HOPPAS HOPPAS* När vi går ner för att äta frukost så väljer galningen pizzasallad + mjölk som hon längtat efter i flera dagar. Hur skall detta gå, tänkte jag, men hade inte hjärta att neka henne när hon visade tecken på att vilja äta. Det får bära eller brista. Precis då ringer telefonen i vardagsrummet och jag går in för att svara!! Det var Mamma som ville höra hur det var med Milla. Bara på en minut eller två så kommer hon gående in i vardagsrummet... "Mamma, titta många glassaj!!" Och ja, många glassar var det, för Milla hade öppnat varenda pinnglass i frysen och bitit av toppen på dom. Dom kom hon gående med...

Så ja, hon är BETYDLIGT mycket bättre nu, även om hon fortfarande inte är helt bra. Mammas lilla bustroll är i alla fall tillbaka ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Vanessa

Tredje gången jag skriver!!!! Jag läser din blogg i fel ordning. Så jaaaaaa lilla gumman är bättre..Vad glad jag blir, guuu så skönt.

Kram vanessa

2010-04-15 @ 21:34:37
Postat av: Modern

Haha. Ja nu är hon på gång igen...

2010-04-15 @ 21:47:26
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: hkbexozrkb

Qapuzofaja bivi joq ide ufociz of o owotihe, velirecequ pocupiwi.

2012-10-16 @ 15:47:07
URL: http://www.hecaxeyom.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback