Jisses...

Denna obeskrivliga kärlek som jag känner inför dessa små underbara liv är så djup att jag kan drunkna i den om jag inte passar mig... Idag ringde jag till Götet. Var bara tvungen att höra Raz röst, annars skulle jag bli galen av saknad. Och lilla prinsen säger till Mammisen att han saknar mig mycket och älskar mig massor. Och när jag säger hur mycket jag älskar och saknar honom så fnissar han lite sött ;) Har redan "paxat honom" direkt han kommer hem. Och jag har fått tillåtelse att överösa honom med pussar och sen skall han få sova i min säng på måndag med ♥ 

Milla kommer jag självklart att överösa med pussar även hon, men hon kunde jag inte prata med när jag ringde eftersom hon sov. R sa att hon hade varit pipig idag, så antagligen saknar hon sin Mammis även hon...?! Det gör i alla fall jag. Har inte fått träffa henne på två hela dagar :/



Tror aldrig att jag längtat så mycket efter måndag som jag gör just nu...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

kärleken känns ända hit gumman!

Och bamse styrkekram på dej med <3 <3 <3 Snaart får vi allt få till en dejt...

Puss å Kram

2010-04-24 @ 23:00:50
URL: http://halsosammareliv.blogg.se/
Postat av: Modern

Vissa helger är det mer än andra av saknad kan jag känna.

2010-04-25 @ 00:48:02
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback