Knyter mig tror jag...

Jepp, jag tror änna jag får ta och göra det!! Är inte direkt jättetrött, men jag har en lång körning i morgon bitti. Avskyr verkligen när det är långkörningar på morgonen. Det sker inte ofta, men jag som som är en sån sömntuta är livrädd för att somna. Undrar om man märker det innan i så fall?? Nej, jag skall inte somna i bilen med någons barn i. Men det är just det!! Gillar inte att köra andras ungar längre tider, inte när inte deras föräldrar är med i alla fall. Är så rädd att något skall hända. Självklart är jag rädd om mina egna små solstrålar med, men då är det jag själv som har kontrollen. När det är andras så litar som på mig när dom lämnar sina barn i min vård. Sen tycker jag iofs att jag kör som en gud, men man kan inte vara nog försiktig. Olyckor kan hända när som helst och man får aldrig bli för stöddig!! En anledning till att jag inte gillar att köra i Götet. Där är dom inte kloka någonstans när det kommer till körningen. Jag älskar Göteborg, men INTE att köra där. Än har jag inte krockat på mina 9 år som körkortsinnehavare, men man vet aldrig. Hoppas att det får fortsätta så. 

Men som sagt... Sova var det ja!! Får hoppas att John blund kommer strax, och när väl lägger huvudet på huvudkudden så lär jag väl slockna direkt. Jag har varit uppe tiiiiidigt idag. Och när ungarna tjattrar innan klockan är 6... Ja, då är inte Lena lycklig!! JuuuuHuuuuu ≈ Sweet dreams everyone ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Ellie<3

Fin header:)

2010-04-12 @ 06:47:08
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: -

Kattungen du skaffade, avlivade du den eller när du tröttnade på den, eller hade du medkänsla nog att ge den ett bättre hem?



2010-04-12 @ 15:51:31
Postat av: L

- Ellie:



TACK!!

2010-04-12 @ 16:02:19
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- "anonym":



Separat svar kommer!!

2010-04-12 @ 16:15:35
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Modern

Många inlägg om trötthet!! Kanske den beryktade vårtröttheten.

2010-04-12 @ 21:37:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback