Löööööööv ♥

Jag har suttit som en besatt och hållt på med min jäkla design så att jag kan få den som jag vill ha den och nu tror jag minsann att jag är på god väg. Äntligen fick jag delat upp så att headern bara sitter under wrappern och att min meny sitter löst precis där jag vill ha den. Är så lycklig!! Har även lärt mig hur man "suddar ut bilder" som jag har gjort med bakgrunden, samt hur den inte upprepas nedåt. Som sagt... Det har tagit sin lilla tid är nu är jag alldeles stel i både kropp och ansikte. Jag blir ju helt besatt när jag sätter igång och vägrar ge mig tills jag hittar det jag söker!! Nu är jag i alla fall gubbnöjd. Men jag har redan bestämt vad jag vill lära mig här näst, fast det håller jag för mig själv än så läge ;)

Tjillevippen everyone... Jag kommer inte kunna sova, för jag är så uppskruvad, men jag skall i alla fall lägga mig och försöka... Klockan är ju trots allt halv 1.  

Men visst är det fiiiiint??!! :) NATTI.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

hmm vet inte riktigt vad som hänt men jag kan inte se vad du skrivit i ditt inlägg för listan med alla kategorier hamnar framför inlägget =(

2010-04-19 @ 00:39:24
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Maria

Har samma problem som ovanstående talare... =/

2010-04-19 @ 06:55:06
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

gööörsnyggt!

2010-04-19 @ 13:36:07
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback