Mamma-Son-Dag ♥♥♥

En Mamma-Son-dag har det varit idag och lillprinsen och jag har haft det så mysigt. Draktränaren tog Oss båda med storm, men jag undrar om inte jag var snäppet mer såld än vad han var ;) Fast han älskade den han med. Den kommer få en säker plats i våran hylla när det kommer på DVD. Nu sitetr jag uppe och R nere ;) Måste få ordning i mitt sovrum innan läggdags, det ser inte roligt ut. Men värre har det varit, så nu är inte hela världen. Har slängt MASSOR!! Och mer skall slängas =) Fick även hem lite mer nya prylar idag med... Tre vita tavellistor, en vit hylla och 12-pack glas. Det gillas =) TACK Mami och Papi för att Ni finns och att Ni erbjöd Er att ta min minsta ljuvlis idag, så R och jag kunde få lite egentid ♥

Nu... Lite mer FRUKTSALLAD!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback