Mjukstart...

Men i morgon börjar allvaret... Sedan blir det jobb för hela slanten i 6 dagar!! Idag har det bara varit förberedelser, men har lite kvar. Tur att man kan göra sånt hemifrån. Idag har jag varit på gymmet med. 3,5 timma senare och 1000 kcal fattigare så var jag både trött och hungrig. Lina darlingen och jag körde gärnet med gym, CT, PW, spinning och s-core. Duktiga vi!! Därefter hade vi gjort oss förtjänta av lite utekäk... Pita åt vi på och jäkel var gott det var. Det blev var sina hälsotallrikar med kycklingfilé och annat gott. Dit kommer jag definitivt att gå fler gånger =)

Lina deffar och är kanonduktig!! Jag är däremot sjukt godissugen och nu på kvällen fyllde jag på förrådet lite med en bit morotskaka och dubbelbitars Coco. Mumma!!

DH och Cugar... Ni missar väl inte?! Tjille... ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback